حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
آغاز به کار سی و پنجمین کنفرانس کشورهای عضو فائو در منطقه آسیا و پاسیفیک
11 شهریور 1399 - 15:57
شناسه : 3675
7

سی و پنجمین کنفرانس کشورهای عضو فائو در منطقه آسیا و پاسیفیک آغاز به کار کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه سی و پنجمین کنفرانس آسیا و پاسیفیک فائو که به‌صورت مجازی در […]

ارسال توسط :
پ
پ

سی و پنجمین کنفرانس کشورهای عضو فائو در منطقه آسیا و پاسیفیک آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه سی و پنجمین کنفرانس آسیا و پاسیفیک فائو که به‌صورت مجازی در حال برگزاری است، اظهار کرد: سی و پنجمین کنفرانس منطقه‌ای فائو برای آسیا و اقیانوسیه از امروز کار خود را شروع کرده است و طی ۴ روز برگزار خواهد شد.

دکتر علیمراد سرافرازی افزود: دو روز اول این کنفرانس بر محور مسائل کارشناسی در حوزه کشاورزی بحث خواهد شد و روز سوم با حضور وزرای کشورهای عضو در رابطه با موضوعات مختلف تبادل‌نظر می‌شود.

وی تصریح کرد: جلسه امروز بر موضوع شیوع ویروس کرونا (کووید_۱۹)، تأثیر آن بر بخش کشاورزی و همچنین راهکارهای فائو برای کشورهایی که متأثر از این بیماری بوده‌اند، بحث و بررسی انجام شد و فردا هم بر وضعیت غذا و کشاورزی در آسیا و اقیانوسیه، موضوع صیادان و تاب‌آوری صیادان خرد، آب، شیلات و فن‌آوری‌های جدید و دیجیتال در بخش کشاورزی بحث و تبادل‌نظر انجام خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.