حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
آغاز تخلیه 214 هزار تن گندم در بندر امام
18 خرداد 1401 - 10:54
شناسه : 12227
7
سه فروند کشتی اقیانوس پیمای حامل 214 هزار و 500 تن گندم در چند روز اخیر در استان خوزستان پهلو گرفتند.
ارسال توسط : منبع : شرکت بازرگانی دولتی ایران
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، هر یک از این سه کشتی که طی چند روز گذشته در بندر امام پهلوگیری کرده‌اند، حامل ۷۱ هزار و ۵۰۰ تن گندم خریداری شده از سوی این شرکت هستند.

بر اساس این گزارش، عملیات تخلیه محموله‌های گندم این سه کشتی با استفاده از دستگاه‌های مکنده انجام خواهد شد و محموله‌های گندم پس از تخلیه، بدون توقف و به صورت یک‌سره، بارگیری و بر اساس برنامه‌های حمل‌ونقل شرکت بازرگانی دولتی ایران به استان‌های مختلف ارسال می‌شوند.

گفتنی است، برای تأمین گندم مصرفی کشور و حفظ ذخایر راهبردی، گندم‌های خریداری شده از طریق بنادر مختلف، وارد کشور می‌شوند و از ابتدای سال‌ جاری تاکنون، بیش از 700 هزار تن گندم صرفاً از مبدأ بندر امام وارد کشور شده است و علاوه بر این، چندین کشتی غول‌پیکر حامل گندم نیز در آب‌های بین‌المللی به مقصد این بندر در حال حرکت هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.