حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
آمادگی شبکه سراسری تعاون روستایی برای کمک به اجرای طرح نظام یارانه‌ای کشور
23 اردیبهشت 1401 - 16:22
شناسه : 11663
6
دکتر اسماعیل قادری‌فر، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از آمادگی شبکه سراسری تعاون روستایی برای کمک به اجرای طرح نظام یارانه‌ای کشور خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر اسماعیل قادری‌فر، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در رابطه با حذف ارز ترجیحی اظهار کرد: در راستای اجرای نظام مردمی‌سازی یارانه‌ها و اصلاح قیمت‌ها در کشور، دو وظیفه راهبردی و چند اقدام کمکی به سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و شبکه گسترده آن در سراسر کشور محول شده که یکی از این وظایف خرید مازاد شیر تولیدی دامداران در سراسر کشور است که با استفاده از ظرفیت شبکه‌ای تعاون روستایی آمادگی داریم در مراکز جمع‌آوری و خرید شیر با قیمت حمایتی و تضمینی که توسط قرارگاه امنیت غذایی اعلام شده است، به خرید شیر مازاد اقدام کرده و آن را به چرخه صنایع لبنی که ظرفیت مازاد دارند و کارخانجات شیر خشک تحویل دهیم.

وی در رابطه با گسترش شبکه توزیع هوشمند کالاهای اساسی افزود: توزیع هوشمند کالاهای اساسی وظیفه دوم ما در وزارت جهاد کشاورزی است و در کنار آن حمایت از ارکان مختلف وزارتخانه، از جمله شرکت پشتیبانی امور دام است که انبارهای مازاد و زیرساخت‌های شبکه‌ای را در اختیار این شرکت قرار می‌دهیم.

دکتر قادری‌فر با بیان اینکه بیش از ۵۰ پلتفرم هوشمند در سراسر کشور آماده بازاررسانی توزیع هوشمند محصولات هستند، عنوان کرد: اتحادیه‌ها، تشکل‌ها و شبکه سراسری تعاون روستایی با هوشمندی و درایت آماده هستند تا در این مقطع حساس برای اصلاح نظام یارانه‌ای به کمک اجرای موفق این طرح بشتابند تا آرامش این روزهای بازار برای تولیدکننده و مصرف کننده تداوم داشته باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.