حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
«ارزش آب»؛ شعار امسال روز جهانی آب
02 فروردین 1400 - 19:20
شناسه : 6841
5
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در پیامی به مناسبت دوم فروردین (۲۲مارس) «روز جهانی آب» اعلام کرد: شعار امسال روز جهانی آب «ارزش آب» و معنای آب برای مردم، ارزش واقعی آن و چگونگی محافظت و استفاده بهتر از این منبع حیاتی است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

You are hacking your site، مهندس علیمراد اکبری، ارزش نهادن بر آب را از وجوه  اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دانست و گفت: معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، تقویت برنامه بنیادین خود را در شناختن هرچه دقیق‌تر ارزش آب برای مردم و حفاظت از این منبع خدادادی با بهره‌گیری از تجربیات جهانی و تکیه بر نیروهای خلاق و جوان کشور همچون سنوات قبل در دستور کار سال ۱۴۰۰ خود قرار می‌دهد.

مهندس اکبری، افزایش بهره‌وری آب کشاورزی را از اهداف وزارت جهاد کشاورزی در راستای استفاده مناسب و بهینه از منابع آبی کشور و برنامه‌ای جامع برای حفظ منابع آبی کشور عنوان کرد و افزود: تجهیز کردن اراضی کشاورزی به سامانه‌های نوین آبیاری به‌عنوان راهکاری مؤثر و کارآمد در جهت صرفه‌جویی در مصرف آب کشاورزی و افزایش بهره‌وری در سال ۱۴۰۰ نیز در سراسر کشور انجام می‌شود.

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: باید به روز جهانی آب به‌عنوان روز ترویج و آگاه کردن مردم در مورد حفظ و صرفه‌جویی آب توجه بیشتری کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.