حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4519 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
استفاده از ظرفیت‌های بنیاد مستضعفان برای ارتقای امنیت غذایی کشور
12 مهر 1400 - 16:00
شناسه : 9320
12
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در زمینه کشاورزی قراردادی، صنایع تبدیلی و صنایع غذایی که پشتیبان کشاورزی خرد به حساب می‌آید به کمک بنیاد مستضعفان نیازمندیم تا بتوانیم امنیت غذایی را در کشور ارتقاء دهیم.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه نشست مشترک با رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نگاه ما این است که در حوزه امنیت غذایی بتوانیم با کمک نهادهای انقلابی فعال در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی، ظرفیت‌های بخش خصوصی و تشکل‌ها بتوانیم شرایط ایمنی را برای این حوزه برقرار کنیم.

وی افزود: در سال‌های اخیر، بنیاد مستضعفان رویکرد خوبی را در حوزه کشاورزی و دامپروری داشته است و انتظار ما این است که در حوزه‌های اساسی کشاورزی به خصوص نهادهای فناورانه که سرمایه‌گذاری بلندمدت‌تری را می‌طلبد با ما همکاری کنند.

دکتر ساداتی‌نژاد خاطرنشان کرد: در زمینه کشاورزی قراردادی، صنایع تبدیلی و صنایع غذایی که پشتیبان کشاورزی خرد به حساب می‌آید به کمک بنیاد مستضعفان نیازمندیم تا بتوانیم امنیت غذایی را در کشور ارتقاء دهیم.

وی در رابطه با تحریم و تهدید غذایی توسط دشمن عنوان کرد: نگاه دشمن به تهدید غذایی جدید نیست اما تمرکز بیشتری در این حوزه دارد که یکی از نمونه‌های آن تحریم مرغ اجداد بود که ایران با تولید مرغ آرین از این تهدید عبور کرد و دشمن را مجبور به رفع تحریم کرد.

وزیر جهاد کشاورزی ابراز امیدواری کرد: با سیاست‌گذاری درست در زمینه امنیت غذایی به نتایج مطلوبی برسیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.