حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
اشکالات سیستم توزیع هزینه واردات کالاهای اساسی را افزایش می‌دهد
12 آبان 1399 - 14:01
شناسه : 4909
7

عضو هیأت مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دامی گفت: وجود ایراد سیستمی در سامانه‌های توزیع و بارگیری نهاده‌های دامی منجر به تأخیر در توزیع و تشدید کمبود مصنوعی نهاده‌های دامی می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از خبرگزاری مهر، محمدمهدی نهاوندی، با اعلام این مطلب افزود: درحالی که تمامی مسئولان کشور تأکید […]

ارسال توسط :
پ
پ

عضو هیأت مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دامی گفت: وجود ایراد سیستمی در سامانه‌های توزیع و بارگیری نهاده‌های دامی منجر به تأخیر در توزیع و تشدید کمبود مصنوعی نهاده‌های دامی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از خبرگزاری مهر، محمدمهدی نهاوندی، با اعلام این مطلب افزود: درحالی که تمامی مسئولان کشور تأکید بر تسریع در توزیع و تخلیه کالاهای اساسی از گمرکات کشور را دارند، عدم تأیید آدرس توسط خریدار نهاده‌های دامی باعث توقف در عرضه نهاده‌های دامی در سطح کشور می‌شود و همین امر در روند توزیع اختلال ایجاد کرده و به واردکنندگان هزینه‌های بیشتر تحمیل می‌کند.

عضو هیأت مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران افزود: این وضعیت تبدیل به معضل بزرگ داخلی شده که در نتیجه آن کالای اساسی که آماده توزیع صرفاً به خاطر یک ایراد سیستمی، مشمول هزینه‌های انبارداری شده و کمبود مصنوعی در بازار ایجاد می‌نماید.

نهاوندی خاطرنشان کرد: در جلسات مختلف با مسئولین مربوطه این معضل مطرح و پیشنهاد شده به نحوی عمل شود که عدم اقدام خریدار در تأیید آدرس محموله‌های دریافتی باعث توقف بارگیری و عرضه نهاده‌های دامی نشود اما متأسفانه اقدام مؤثری در این زمینه انجام نشده و واردکنندگان علاوه‌بر معضلات ناشی از تحریم وقت و هزینه‌های زیادی بابت موانع داخلی باید پرداخت نمایند.

وی پیشنهاد کرد که وزارت جهاد کشاورزی به‌عنوان متولی توزیع نهاده‌های دامی در بازار داخلی به رفع مشکلات موجود پرداخته و به پیشنهادات دست‌اندرکاران این حوزه توجه بیشتری داشته باشد و با توجه به حساسیت شرایط حاکم عکس‌العمل سریع‌تری نشان دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.