حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
اعلام آمادگی شرکت‌های تعاونی دامداران برای همراهی دولت در اجرای مردمی‌سازی یارانه‌ها
23 اردیبهشت 1401 - 20:45
شناسه : 11674
6
مجتبی عالی، مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی دامداران ایران گفت: دامداران و تولیدکنندگان دولت را در این شرایط همراهی خواهند کرد.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، مجتبی عالی، مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی دامداران ایران در رابطه با حذف ارز ترجیحی اظهار کرد: تمام شرکت‌های تعاونی دامداران کشور آمادگی لازم برای در اختیار قرار دادن نهاده‌های دامی، حتی به صورت مدت‌دار به دامداران روستایی و عشایری را دارند تا دامداران مشکل نقدینگی و عدم توانایی برای تأمین نهاده دامی را نداشته باشند.

وی با اشاره به این که تمام شرکت‌های تعاونی دامداران دارای سکوی جمع آوری شیر هستند، افزود: شیر مازاد دامداران برای تحویل به کارخانجات شیر خشک را در دستور کار قرار داده‌ایم تا برای صادرات آماده شود.

عالی خاطر نشان کرد: تسهیلات به دامداران خرد از طریق شرکت‌های تعاونی انجام می‌شود که نسبت به ضوابط بانکی آسان‌تر است و دامداران بدون مشکل و نگرانی می‌توانند تسهیلات را دریافت کنند.

وی افزود: اتحادیه دامداران قصد دارد با صادرکردن شیرخشک و دام زنده به کشورهای خلیج فارس، نهاده دامی مورد نیاز دامداران را تهیه کند و نقدینگی هم باید 5 برابر میزان فعلی در اختیار دامداران قرار گیرد تا مشکل نداشته باشند.

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی دامداران ایران ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همراهی تولیدکننده، مصرف‌کننده و دولت از بحران ایجاد شده با سربلندی خارج شویم و دامداران و تولیدکنندگان دولت را در این شرایط همراهی خواهند کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.