حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
افتتاح بار انداز ملی هوشمند امین آباد همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های تعاونی‌های سراسر کشور
26 اردیبهشت 1401 - 16:47
شناسه : 11741
7
دکتر قادری فر، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در وبینار نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از افتتاح بارانداز ملی هوشمند امین آباد در روز سوم خرداد مقارن با سالگرد آزادی خرمشهر خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی) دکتر اسماعیل قادری‌فر در این وبینار اعلام کرد: یکی از سیاست‌های مهم سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در راستای برقراری امنیت غذایی در کنار تولید، موضوع توزیع هوشمند است تا با استفاده از ابزارهای نوین، کسب وکارهای نو و استارت آپ‌ها، خدماتی در زنجیره نهایی توزیع با هدف کنترل بازار مصرف به نفع مردم انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که کمبود زیرساخت‌های لازم چون بارانداز یکی از دغدغه‌های کنشگران حوزه استارت آپ‌ها است و با توجه به لزوم وجود پایانه‌ای هوشمند برای تبادلات محصولات کشاورزی تصمیم به راه اندازی بارانداز ملی هوشمند گرفتیم و در این راستا بارانداز بزرگی واقع در امین آباد از سوم خرداد و همزمان با آغاز نمایشگاه توانمندی‌های تعاونی‌های روستایی و کشاورزی سراسر کشور افتتاح می‌شود.
.
همچنین سردار در، فرمانده قرارگاه جهاد مردمی سازمان ضمن اشاره به آیین رونمایی بارانداز امین آباد گفت: در این برهه خاص کشور که مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها اتفاق می‌افتد نقش شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با افتتاح این مرکز می‌توان گامی موثر در اجرای این جراحی اقتصادی برداشت.

وی افزود: از طرفی بایستی مردم را در این برهه حساس همراهی کرد و کالاها و اقلام کشاورزی را با کمترین هزینه به صورت توزیع هوشمند به دست آن‌ها رساند و از سوی دیگر شبکه شرکت‌ها و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی نبایستی نگران فروش محصولات خود باشند و با اتصال به این سامانه بتوانند محصولات خود را در کمترین زمان و حداقل ضایعات به دست مصرف‌کننده برسانند.

در ادامه مهندس زربخش مجری طرح راه اندازی بارانداز مرکزی مجتمع انبارهای امین آباد به اهمیت این موضوع و فرصتی که برای شبکه تشکل‌ها و تعاونی‌ها جهت عرضه بدون واسطه محصولات تولیدی خودشان و اتصال به توزیع هوشمند داخلی و خارجی به وجود آمده اشاره کرد و خواستار حضور منسجم و منظم نمایندگان تشکل‌ها و تعاونی‌ها در مراسم و برپایی نمایشگاه عرضه توانمندی‌ها و دستاوردهای شبکه شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.