حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
افزایش ۳۰ درصدی تحویل کود اوره پتروشیمی‌ها به بخش کشاورزی
23 دی 1399 - 12:05
شناسه : 6021
8

مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: امسال تا بیستم دی‌ماه، درمجموع بیش از یک میلیون و ۷۵۰ هزار تن کود اوره ازسوی مجتمع‌های پتروشیمی به بخش کشاورزی تحویل شده است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایرنا، سیدجلال میرهاشمی، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمینه تأمین نیاز داخل، تا […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: امسال تا بیستم دی‌ماه، درمجموع بیش از یک میلیون و ۷۵۰ هزار تن کود اوره ازسوی مجتمع‌های پتروشیمی به بخش کشاورزی تحویل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایرنا، سیدجلال میرهاشمی، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمینه تأمین نیاز داخل، تا بیستم دی‌ماه، تحویل کود اوره به بخش کشاورزی حدود ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش یافت.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب ۹۹ درصد از تعهد پتروشیمی‌ها در این زمینه محقق شده است.

به گفته مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مجموع امسال بیش از یک میلیون و ۷۵۰ هزار تن کود اوره ازسوی مجتمع‌های پتروشیمی به بخش کشاورزی تحویل شده است.

برای تأمین پایدار این نیاز و ایجاد امنیت غذایی در کشور، عرضه کود اوره به بخش کشاورزی تا پایان آذرماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش یافت.

این در حالی است که با وجود آغاز سرما و با وجود برخی محدودیت‌ها برای پتروشیمی‌های تولیدکننده کود اوره، تولید و عرضه این محصول از روند مطلوب برخوردار است.

بهره‌برداری از واحدهای پتروشیمی درنقاط مختلف کشور، سبب شده که‌ بیش از ۱۰ سال ایران از واردات کود اوره بی‌نیاز باشد و به‌عنوان یکی از صادرکنندگان مهم این محصول پتروشیمی نیز درجهان شناخته می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.