حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
انتصاب مسئول هماهنگی امور اتحادیه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد کشاورزی و منابع طبیعی
15 مهر 1399 - 16:47
شناسه : 4465
10

در ابلاغی از سوی دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، سیدمحمد مجابی، با حفظ سمت به‌عنوان مسئول هماهنگی امور مربوط به اتحادیه‌ها، نظام‌ها، صنوف، انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد کشاورزی و منابع طبیعی منصوب شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، در بخشی از این ابلاغ […]

ارسال توسط :
پ
پ

در ابلاغی از سوی دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، سیدمحمد مجابی، با حفظ سمت به‌عنوان مسئول هماهنگی امور مربوط به اتحادیه‌ها، نظام‌ها، صنوف، انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد کشاورزی و منابع طبیعی منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، در بخشی از این ابلاغ آمده است: تقویت ارتباط و تعامل سازنده با اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و نظام صنفی بخش کشاورزی، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، نظام دامپزشکی، خبرگان کشاورزی، سازمان‌های مردم نهاد کشاورزی و منابع طبیعی و انجمن‌های صنفی و تخصصی، شناسایی و رصد مسائل، مشکلات، مطالبات جلب مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و تجارب تخصصی آنها و ارائه پیشنهادات و راهکارهای عملیاتی در این راستا از جمله مواردی است که انتظار می‌رود به نمایندگی از اینجانب و با همکاری کلیه معاونت‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های ذی‌نقش با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.