حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
ایجاد ۲۲۰ روستا بازار و ۱۸۰۰ فروشگاه مصرف فعال در کشور
18 اردیبهشت 1401 - 13:54
شناسه : 11550
5
دکتر اسماعیل قادری‌فر، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: سازمان در راستای خرید محصولات کشاورزی تولیدی توسط کشاورزان با ایجاد 220 روستا بازار فعال در حال خدمت‌رسانی و توزیع کالا و مایحتاج به روستاییان عزیز می‌باشد که برنامه گسترش آن تا 524 روستا بازار در دستور کار سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران قرار دارد.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر اسماعیل قادری‌فر، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از ایجاد 220 روستا بازار و 1800 فروشگاه مصرف فعال در کشور خبر داد و گفت: سازمان تعاون روستایی در راستای خرید محصولات کشاورزی تولیدی توسط کشاورزان با ایجاد 220 روستا بازار فعال در حال خدمت‌رسانی و توزیع کالا و مایحتاج به روستاییان است.

وی ادامه داد: برنامه گسترش تا 524 روستا بازار در دستور کار سازمان مرکزی تعاون روستایی قرار دارد.

دکتر قادری فر افزود: طبق آمار دریافتی طی سال گذشته مجموعاً در فروشگاه‌های مصرف و مراکز عرضه و روستا بازارهای تحت پوشش کالاهای متعدد مصرفی و تنظیم بازاری به ارزش یکصد هزار میلیارد ریال توزیع شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی در ارتقاء سطح فروشگاه‌ها و مراکز عرضه محصولات کشاورزی، افزود: تعاون روستایی بنا دارد در جهت رسیدن به اهداف و چشم اندازهای سازمان درراستای خدمات رسانی هرچه بهتر به اعضا و جامعه روستایی کشور و در جهت حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، با اتکا به زیرساخت‌های موجود و در اختیار داشتن 30 برند محصولات تولیدی شبکه به همراه استارتاپ‌ها، کارخانجات و کارگاه‌های متعدد صنایع تبدیلی و تکمیلی و مراکز خرید و نگهداری و عرضه محصولات و شبکه حمل و نقل متعلق به تعاونی‌ها به منظور تأمین نیاز مصرف‌کنندگان با اولویت کشاورزان تحت پوشش شبکه اقدام کند.

وی ادامه داد: در جهت دستیابی به این هدف، ایجاد و توسعه مراکز خرید و جمع آوری محصولات کشاورزی به منظور تحقق تجارت بین شبکه‌ای و تأمین کالاهای مورد نیاز در فروشگاه‌ها و روستا بازارها بطور جدی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

دکتر قادری‌فر یادآور شد: در حال حاضر مجموعاً تعداد 1800 فروشگاه مصرف فعال در امر تهیه و توزیع کالاهای اساسی و مصرفی مورد نیاز روستاییان فعالیت می‌کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.