حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بازدید وزیر جهاد کشاورزی از یک مجتمع گلخانه‌ای و دامداری در شهرستان زرین دشت
22 مهر 1400 - 14:43
شناسه : 9507
4
وزیر جهاد کشاورزی در روز دوم سفر خود به استان فارس از مجتمع گلخانه‌ای و دامداری فجر ایزدخواست در شهرستان زرین دشت بازدید کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی و هیأت همراه در روز دوم از سفر به استان فارس، پس از ورود به شهرستان زرین دشت، با حضور در یادمان شهدای گمنام شهر «شهر پیر» از توابع شهرستان زرین دشت با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در ادامه این سفر، وزیر جهاد کشاورزی از مجتمع گلخانه‌ای و دامداری فجر ایزدخواست در شهرستان زرین دشت بازدید کرد.

این مجتمع گلخانه‌ای با کاربری تولید سبزی و صیفی در مساحت ۴۰ هکتار احداث می‌شود و تولید سالیانه‌ای بالغ‌بر ۲۶۰۰ تن محصول را در بر می‌گیرد.

طرح مجتمع دامپروری شرکت تعاونی تولید فجر ایزد خواست نیز دارای ۱۰۸ واحد ۲۱۸۰ متر مربعی خواهد بود و زمینه اشتغال زیادی را فراهم می‌آورد.

همچنین، دکتر ساداتی‌نژاد از کارگاه تبدیل تراکتور به لودر در شهرستان زرین دشت استان فارس که با توانمندی داخلی و بومی‌سازی انجام گرفته است، بازدید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.