حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4541 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بازدید وزیر جهاد کشاورزی به‌همراه مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از شرکت کشت و صنعت جوین
11 فروردین 1401 - 15:06
شناسه : 10994
8
وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در جریان سفر هیأت دولت به استان خراسان رضوی، از شرکت کشت و صنعت جوین بازدید کردند.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد که به‌عنوان نماینده رییس جمهوری در هجدهمین سفر استانی هیأت دولت به شهرستان جوین سفر کرده است، در بازدید از مجتمع کشت و صنعت جوین و نمایشگاه دستاوردهای این شرکت گفت: خوشبختانه این شرکت کشت و صنعت در این سال‌ها رشد و پیشرفت خوبی داشته است و از لحاظ دانش‌بنیان بودن که امسال مورد تأکید مقام معظم رهبری است، نمونه بسیار خوبی می‌باشد.
وی افزود: دولت در خصوص ارائه تسهیلات لازم به این کشت و صنعت کمک خواهد کرد تا کارها به خوبی پیش رود.

بنابراین گزارش، شرکت کشت و صنعت جوین دارای ۴۵ سال قدمت فعالیت، تولیدکننده محصولات کشاورزی، باغی، دامی، اسید سیتریک، صنعت قند و… است.

همچنین کارخانه اسیدسیتریک جوین بزرگترین کارخانه اسید در خاورمیانه با ظرفیت اسمی تولید ۴۰ هزار تن در سال با کیفیت عالی است. کارخانه قند جوین نیز بزرگترین کارخانه قند چغندری فعال کشور با مصرف چغندرقند بهاره و ظرفیت ۵۰۰۰ تن در شبانه روز و مصرف چغندرقند پاییزه با ظرفیت ۵۰۰۰ تن در شبانه‌روز است. تصفیه شکر خام با ظرفیت هزار و ۳۵۰ تومان در شبانه روز و تولیدکننده ملاس و تفاله مربوطه و توان تولید ۳۰۰ هزار تن شکر سفید چغندری و تصفیه شکر خام را دارد. این شرکت کشت و صنعت جوین تولیدکننده هشت رقم بذر جدید ذرت با ظرفیت‌های مختلف همچون عملکرد بالا مقاوم به علف‌کش‌ها قابلیت کشت با تراکم بالا است. این شرکت دارای واحد فناوری‌های نوین فعال در زمینه کشاورزی هوشمند تولید بذر فلفل کشت بافت گیاهی تولید کود مایع گلخانه تولید کود جامد است و مجهز به سردخانه ۵۰۰۰ تنی دومنظوره می‌باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.