حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بخشی از دفاعیات رییس جمهور از دکتر ساداتی‌نژاد در مجلس شورای اسلامی
30 مرداد 1400 - 15:29
شناسه : 8669
10
آیت‌الله رئیسی گفت: همان‌طور که نمایندگان محترم مجلس مستحضرند آقای دکتر ساداتی‌نژاد در این حوزه کاملاً مسلط هستند و از بین پیشنهاداتی که برای وزارت جهاد کشاورزی شده، اکثر گروه‌ها نظرشان ایشان بود.
ارسال توسط : منبع : اگنا
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی) و به نقل از پایگاه خبری اگنا، صبح روز شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ رییس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به دفاع از وزرای پیشنهادی خود پرداخت.

آیت‌الله رئیسی در صحن علنی مجلس گفت: وزیر جهاد کشاورزی جناب آقای دکتر ساداتی‌نژاد در این وزارتخانه هم مسأله دانش و تخصص و شناخت به مسأله کشاورزی و مسائل مهمی که در حوزه کشاورزی وجود دارد.

وی افزود: همان‌طور که نمایندگان محترم مجلس مستحضرند آقای دکتر ساداتی‌نژاد در این حوزه کاملاً مسلط هستند و از بین پیشنهاداتی که برای وزارت جهاد کشاورزی شده، اکثر گروه‌ها نظرشان آقای دکتر ساداتی‌نژاد بود و کسی که می‌تواند با یک رویکرد جهادی و با برخورداری از دانش لازم، تخصص و تجاربی که دارند مشکلات و مسائل جهاد کشاورزی را پیگیری نماید.

رییس جمهور افزود: در بسیاری از وزارتخانه‌ها، یک بخش از وزارتخانه فعال است ولی بخش دیگر نیاز به فعال‌سازی دارد. در وزارت جهاد کشاورزی، بخش کشاورزی خوب است ولی بخش جهاد را باید فعال کرد. سازمان ورزش جوانان، بخش ورزش خوب است ولی برای بخش جوانان را باید سازوکار ایجاد کرد. سازمان برنامه و بودجه، بخش بودجه خوب است ولی بخش برنامه دچار مشکلات جدی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.