حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
برنامه‌های راهبردی بخش کشاورزی به‌عنوان اولویت قرارگاه جهاد تبیین
22 فروردین 1401 - 19:05
شناسه : 11164
6
دبیر قرارگاه جهاد تببین در بخش کشاورزی گفت: این قرارگاه پیرو فرامین مقام معظم رهبری و با هدف تشریح و تبیین دستاوردها، الزامات، مشکلات، راه‌حل‌ها و برنامه‌های بخش کشاورزی تشکیل شده است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر علیرضا رضازاده در نخستین جلسه قرارگاه جهاد تبیین این وزارتخانه با بیان این که فرمان تشکیل جهاد تبیین در سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری صادر شد، اظهار داشت: جهاد تبیین زیرشاخه جهاد کبیر است و مقام معظم رهبری آن را یک فریضه و امری فوری و قطعی می‌دانند.

رییس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قرارگاه جهاد تبیین ساختار جداگانه و بودجه مستقلی ندارد بلکه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های روابط عمومی و مجموعه وزارتخانه برای تشریح، شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی عملکردها و اقدامات بخش کشاورزی از طریق رسانه‌ها و ابزارهای نوین استفاده می‌شود.

وی با اشاره به این که اپلیکیشن تخصصی جهاد تبیین نیز برای اطلاع‌رسانی ایجاد شده است، اذعان داشت: تبیین و اطلاع‌رسانی درباره برنامه‌ها، دستاوردها و مسایل بخش کشاورزی برای مخاطبان مختلف جامعه نظیر نخبگان، کشاورزان و مردم صورت می‌گیرد.

دکتر رضازاده تشریح و اطلاع‌رسانی درباره برنامه‌های راهبردی و اصلی وزارت جهاد کشاورزی همچون کشت قراردادی، صدور شناسنامه برای اراضی کشاورزی، سرمایه‌گذاری، دیپلماسی کشاورزی، دانش‌بنیان کردن کشاورزی و تنظیم بازار محصولات را از اولویت‌های کاری قرارگاه جهاد تبیین برشمرد.

وی در عین حال گفت: در منطقه و در جهان اتفاقات ناگهانی مانند جنگ روسیه و اوکراین در حال وقوع است که بر بازار جهانی محصولات کشاورزی می‌گذارد و یا جنگ ترکیبی هوشمند در جریان است که همزمان جنبه نظامی‌گری، اقتصادی و معیشتی دارد و وظیفه ما این است که مواردی از این دست را شناسایی، بررسی و برای مردم تبیین و تشریح کنیم.

وی موضوع دانش‌بنیان را نسخه شفابخش از سوی مقام رهبری دانست و تصریح کرد: با دانش‌بنیان کردن کشاورزی بسیاری از مسایل همچون کمبود آب برطرف می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.