حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
برگزاری میز ارتباطات مردمی در جهاد کشاورزی استان‌ها به مناسبت دهه فجر
12 بهمن 1401 - 13:47
شناسه : 15653
6
مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی وزارت جهادکشاورزی از برگزاری ملاقات چهره به چهره روسای سازمان جهاد کشاورزی در سراسر کشور به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، محسن عسکری، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی وزارت جهاد کشاورزی در گفتگویی از برگزاری ملاقات چهره به چهره روسای سازمان جهاد کشاورزی در سراسر کشور به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد و گفت: در راستای تحقق شعار دولت مردمی سیزدهم به منظور ارتباط نزدیک و ملاقات چهره به چهره مسوولان با کشاورزان و بهره‌برداران روز یکشنبه ۱۶ بهمن ماه میز ارتباطات مردمی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان این که در میز ارتباط مردمی روسای سازمان جهاد کشاورزی، معاونان و مدیران ستادی دستگاه‌های وابسته حضور دارند، یادآور شد: این مهم از ساعت ۹ تا ۱۳ در سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها برگزار می‌شود.

عسکری در پایان گفت: کشاورزان، تولیدکنندگان و بهره‌برداران در خصوص مسایل، دغدغه‌ها، چالش‌ها، نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود در حوزه کشاورزی می‌توانند به میزهای ارتباطات مردمی سازمان جهاد کشاورزی استان‌های خود مراجعه کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.