حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بسته‌های حمایتی سازمان مرکزی تعاون روستایی برای شرکت‌های دانش‌بنیان
29 مهر 1400 - 16:35
شناسه : 9620
8
در نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان مطرح شد: رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی از بسته‌های حمایتی شبکه تعاون روستایی کشور برای شرکت‌های دانش‌بنیان خبرداد.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر اسماعیل قادری‌فر در روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه پس از حضور نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی با تأکید براینکه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان تأثیر به‌سزایی در اقتصاد کشاورزی دارد و سبب سودآوری این بخش می‌شود گفت: این شرکت‌ها رشد روزافزونی داشته‌اند و یکی از پیش‌نیازهای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان وجود بازارهای خرید است.
وی با اشاره به اینکه این شرکت‌ها حتی به تولید بذر هیبرید که پیش از این از خارج وارد می‌شد نیز دست یافته‌اند و همچنین امکان تولید انبوه برخی گیاهان باغی نیز که قبلاً تولیدشان در کشور بسیار محدود بود، به برکت شرکت‌های دانش‌بنیان در مسیر تولید انبوه قرار گرفته است خاطر نشان کرد که بسته‌های حمایتی مهمی برای این شرکت‌ها در نظر گرفته‌ایم.

به گفته دکتر قادری در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اتحادیه‌ها و تشکل‌های تحت پوشش برای تأمین نیاز خود در زنجیره ارزش به استفاده ازمحصولات داخلی و ایران ساخت ملزم می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مرکزی ادامه داد؛ هم اکنون که پتانسیل و زیرساخت در کشور فراهم شده و شرکت‌های دانش‌بنیان توان تولید تأمین بذر هیبرید، پهباد سمپاش و تولید انبوه واکسن دام و طیور دست یافته‌اند با حمایت از این شرکت‌ها نه تنها نه تنها وابستگی ایران به محصولات وارداتی کاهش می‌یابد بلکه قادر خواهند بود با صادرات این محصول به ارزآوری نیز دست یابند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.