حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بیش از ۱۲۶ هزار تن برگ سبز چای امسال خریداری شد
27 مهر 1399 - 12:00
شناسه : 4638
6

رئیس سازمان چای کشور اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت‌ماه با آغاز فصل برداشت برگ سبز چای تا کنون در مجموع ۱۲۶ هزار و ۶۲۸ تن برگ سبز چای خریداری شده است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایرنا، حبیب جهانساز، روز یکشنبه با بیان اینکه چین پاییزه از باغات چای تا […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان چای کشور اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت‌ماه با آغاز فصل برداشت برگ سبز چای تا کنون در مجموع ۱۲۶ هزار و ۶۲۸ تن برگ سبز چای خریداری شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایرنا، حبیب جهانساز، روز یکشنبه با بیان اینکه چین پاییزه از باغات چای تا پایان مهرماه ادامه دارد، گفت: از برگ‌های سبز خریداری شده ۶۰ هزار و ۴۱۰ تن از نوع درجه یک و ۶۶ هزار و ۲۱۸ تن درجه دو است.

وی با بیان اینکه ارزش برگ‌ سبز خریداری شده ۴۹۶ میلیارد تومان است، تصریح کرد: تاکنون حدود ۸۵ درصد مطالبات چایکاران معادل ۴۱۸ میلیارد تومان به حساب آنها واریز شده و مابقی نیز بزودی واریز خواهد شد.

رئیس سازمان چای کشور با اعلام اینکه تا کنون در دو استان گیلان و مازندران، ۲۸ هزار و ۴۹۱ تن چای خشک توسط کارخانه‌های چای تولید و به بازار عرضه شده است، خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا میزان تولید چای خشک در سال‌جاری به ۳۰ هزار تن برسد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.