حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تأمین کودهای فسفاته در آستانه کشت بهاره اولویت دولت است
07 بهمن 1399 - 17:21
شناسه : 6215
8

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: تأمین نیاز کشاورزی به کودهای فسفاته از منابع داخلی در آستانه کشت بهاره، در اولویت کاری شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قرار دارد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از خبرگزاری مهر، حمید رسولی، به ارائه گزارشی از عملکرد کارگروه طرح خودکفایی کودهای کشاورزی در هفت ماهه […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: تأمین نیاز کشاورزی به کودهای فسفاته از منابع داخلی در آستانه کشت بهاره، در اولویت کاری شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از خبرگزاری مهر، حمید رسولی، به ارائه گزارشی از عملکرد کارگروه طرح خودکفایی کودهای کشاورزی در هفت ماهه گذشته، پرداخت و از شرکت‌های تولیدکننده داخلی کودهای فسفاته خواست تا از فرصت موجود حداکثر بهره‌برداری را کرده و با تلاش دوچندان این امکان را برای کشاورزی کشور فراهم سازند.

وی افزود: بدون در نظر گرفتن واردات کودهای کشاورزی، کلیه نیازهای بخش کشاورزی به کودهای فسفاته از محل تولید داخلی این نوع کود، برآورده شود.

مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی، سال ۱۳۹۹ را از حیث محدودیت‌های مالی، ارزی و افزایش هزینه‌های مواد اولیه، حمل و نقل، پرسنلی و تنش‌هایی که دائماً در حوزه‌های مختلف اقتصادی به بخش تولید وارد شده است، سال ویژه‌ای خوانده و مجدداً آمادگی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را در چارچوب طرح خودکفایی کودهای کشاورزی برای همیاری با شرکت‌های تولیدکننده داخلی، جهت پوشش نیاز بخش کشاورزی به کودهای مختلف اعلام کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.