حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تأکید بر مولدسازی دارایی‌های دولت
17 بهمن 1401 - 14:26
شناسه : 15688
3
دومین گردهمایی سراسری معاونین توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، سازمان‌ها و شرک‌های تابعه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : ایانا
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، در این جلسه دکتر هوشنگ محمدی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی بر مولدسازی دارایی‌های دولت تأکید کرد و افزود: این مهم دارای اهمیت است.

دکتر محمدی ضمن تأکید بر تولید در بخش کشاورزی، یادآور شد: در نهایت باید محصول سالم، انبوه و در دسترس مردم و بازارهای هدف قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود دو دفتر به عنوان شاخص در وزارت جهاد کشاورزی، تصریح کرد: دفتر امور ایثارگران و حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به عنوان تنها وزارتخانه وجود دارد که این دفاتر در استان‌ها نیز فعال هستند.

دکتر محمدی از معاونین توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، سازمان‌های وابسته و شرکت‌های تابعه خواست توان خود را برای ابلاغیه تشکیل شورای فرهنگی در استان‌ها برای تقویت رفتار سازمانی صرف کنند تا بتوانیم در فرهنگ سازمانی اداری گام‌های بزرگ را برداریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع با اشاره به وجود بسیج وزارت جهاد کشاورزی و حضور آن در بحران‌ها با تمام قوا، گفت: بسیج وزارت جهاد کشاورزی در زلزله اخیر برای کمک به کشاورزان و دامداران حضور داشته، همچنین در سایر موضوعات در بخش کشاورزی مانند مبارزه با آفات و بیماری‌ها نیز حاضر است.

دکتر محمدی همچنین در این جلسه بر اجرای فوق العاده ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی تأکید کرد.

وی اجرای پروژه مسکن کارکنان وزارت جهاد کشاورزی را از اولویت های این حوزه عنوان کرد و یادآور شد: این مهم باید تسهیل و تسریع شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.