حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4531 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تثبیت مدیرکل دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی
01 خرداد 1401 - 16:08
شناسه : 11838
4
عباس عسکرزاده، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، طی حکمی محرم سلطانی ساری نصیرلو را به عنوان مدیر کل دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرد.
ارسال توسط : منبع : اخبار سبز کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، در این حکم خطاب به محرم سلطانی ساری نصیرلو آمده است:
«با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی و به موجب این حکم به‌عنوان مدیرکل دفتر توسعه صادرات منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با استعانت از خداوند متعال، هماهنگی و همکاری مدیران و همکاران معاونت و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و امکانات نسبت به ساماندهی امور مربوطه، اهتمام لازم به عمل آید. توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف و توسعه بخش کشاورزی در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) از درگاه خداوند متعال خواهانم.
پیش از این و در ۲۱دی ماه ۱۴۰۰، عباس عسکرزاده، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، طی حکمی محرم سلطانی ساری نصیرلو را به عنوان سرپرست دفتر توسعه صادرات منصوب کرده بود و با حکم جدید وی به‌عنوان مدیرکل دفتر توسعه صادرات منصوب شد. محرم سلطانی ساری نصیرلو، کارشناس ارشد مهندسی اقتصاد کشاورزی است و بیش از ۲۵سال سابقه اجرایی و مدیریتی داشته و در بخش‌های مختلف اقتصادی و کشاورزی مانند روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، مدیر تبلیغات و نمایشگاه‌ها و… فعالیت داشته است.
گفتنی‌ است در سال ۱۳۹۹ حدود 8.8 میلیون تن محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی و غذایی به ارزش 6.5 میلیارد دلار از کشور صادر شد، در حالی که میزان صادرات بخش کشاورزی در سال ۹۸ هفت میلیون تن به ارزش 5.7 میلیارد دلار بود و حالا انتظار می‌رود با اتخاذ تدابیر مناسب توسط محرم سلطانی ساری نصیرلو، صادرات محصولات بخش کشاورزی روی ریل افزایش قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.