حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تخصیص اعتبار تملک دارائی‌های سرمایه‌ای در جهت تعمیر، تکمیل و تجهیز انبارهای مکانیزه برای نخستین‌بار در کشور
29 خرداد 1400 - 11:34
شناسه : 7981
4
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از تخصیص ردیف اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای تعمیر، تکمیل و تجهیز انبارهای مکانیزه و زیرساخت‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی خبر داد و گفت: این مهم برای نخستین‌بار در تاریخ تشکیل این سازمان تاکنون در کشور انجام شده است.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، ابولقاسم پالیزگیر، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ضمن اعلام این خبر گفت: پس از پیگیری‌های شش ماهه و همکاری و حمایت مدیرعامل سازمان، برای نخستین‌بار پس از تشکیل این سازمان، ردیف اعتباری خاص برای تکمیل، تجهیز و تعمیر اساسی انبارهای مکانیزه این سازمان از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در نظر گرفته شد.

وی ضمن اشاره به موافقت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و ابلاغ بودجه ۱۴۰۰ به استانداران و پس از آن به فرمانداران سراسر کشور گفت: در همین راستا و با هدف جذب حداکثری اعتبار در استان مکاتباتی با مدیریت‌های تعاون روستایی سراسر کشور انجام شده و در آن به پیگیری مدیران جهت اولویت‌بندی انبارها و مراکز خرید برای تخصیص حداکثری سهم سازمان از اعتبار تأکید شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران همچنین گفت: فرصت خوبی دست داده تا برای نخستین‌بار بتوانیم از ردیف اعتباری دولتی در جهت بازسازی، نوسازی و تجهیز انبارها و زیرساخت‌های این سازمان در سراسر کشور نهایت استفاده را ببریم.

وی با بیان این مطلب که این اعتبارات به صورت استانی تخصیص خواهد یافت بیان کرد: میزان تخصیص اعتبار به هر استان بستگی به پیگیری و جدیت مدیران استانی و شهرستانی برای بهره‌گیری از این اعتبار برای تجهیز زیرساخت‌های استان دارد.

پالیزگیر در ادامه با بیان این مطلب که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در بودجه ۱۴۰۰ خود این مهم را ابلاغ کرده است خاطرنشان کرد: ظرفیت خوبی تحت عنوان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در کشور به وجود آمده که می‌توان از این ظرفیت در جهت تعمیر و تجهیز انبارهای مکانیزه استفاده کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در خاتمه این موفقیت بزرگ را به خانواده بزرگ سازمان تعاون روستایی کشور تبریک گفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.