حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
توزیع روزانه ۶۰ تن گوشت در تهران
31 خرداد 1401 - 10:21
شناسه : 12535
4
مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: علی رغم توزیع ۶۰ تن گوشت منجمد در تهران و روند کاهشی قیمت دام، نرخ گوشت همچنان بالاست.
ارسال توسط : منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، افشین صدردادرس گفت: علی رغم توزیع روزانه ۶۰ تن گوشت منجمد در تهران، قیمت همچنان بالاست که این امر بیانگر سودجویی دلالان و واردکنندگان است چرا که منافع واردکنندگان در خدمت واردات گوشت است.

به گفته او، قیمت کنونی هر کیلو بره نر ۶۵ تا ۷۰ هزارتومان و میش ۲۵ تا ۳۰ هزارتومان است که براین اساس باید هر کیلو گوشت حداکثر ۱۵۰ هزار تومان و گوشت چرخ کرده ۷۰ هزار تومان در بازار توزیع شود که متاسفانه گوشت بالای ۲۰۰ هزار تومان و گوشت چرخ کرده ۱۷۰ تا ۱۸۰ هزار تومان عرضه می‌شود که این موضوع ارتباطی به دامدار ندارد.

مدیر عامل اتحادیه دام سبک‌گفت: بنابر گزارش اعلامی استان‌های غربی بین ۴ تا ۵ میلیون رأس دام آماده عرضه در این استان‌هاست که به دلیل شرایط خشکسالی، نبود علوفه در مرتع و کاهش تقاضا در بازار هر چه سریع‌تر باید از این استان‌ها خارج شود.

بنابر آمار اعلامی اتحادیه و تشکل‌های تولیدی سالانه یک میلیون تن گوشت قرمز مورد نیاز کشور است که طی سال‌های قبل ۸۰۰ تا ۸۵۰ هزار تن از طریق تولید داخل و مابقی واردات تأمین می‌شد که با افزایش بهره‌وری و تولید در داخل دیگر نیازی به واردات نداریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.