حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
توقف خرید تولید مازاد مرغ
07 بهمن 1401 - 11:36
شناسه : 15588
2
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: خرید تولید مازاد مرغداران که از حدود ۱۰ روز پیش از سوی اتحادیه سراسری مرغداران آغاز شده بود به علت بروز برخی مشکلات متوقف شد.
ارسال توسط : منبع : تسنیم
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، حبیب اسدالله‌نژاد گفت: طبق توافقات انجام شده میان وزارت جهاد کشاورزی و اتحادیه مرغداران مقرر شد خرید حمایتی بر مبنای قیمت تضمینی انجام شود، به این معنی که قیمت تمام شده تولید مرغ مبنای خرید از مرغداران برای اتحادیه قرار گیرد، ولی این موضوع محقق نشد.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی افزود: وزارت جهاد کشاورزی برخلاف توافقات قبلی اعلام کرد که خرید حمایتی نه بر مبنای قیمت تضمینی که باید بر مبنای قیمت پایه صورت گیرد و این یعنی مرغ از تولیدکنندگان کمتر از قیمت تمام شده خریداری شود که این موضوع برای تولیدکنندگان توجیه اقتصادی ندارد.

اسدالله نژاد تأکید کرد: به همین علت در حال حاضر خرید حمایتی اتحادیه از مرغداران متوقف شده و همچنان تولید مازاد مرغداران موجبات ضرر و زیان تولیدکنندگان را به همراه دارد.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی افزود: بیش از 2 ماه است که مرغداران تولید مازاد دارند و برای جلوگیری از ضرر آن‌ها باید تدابیر اساسی صورت پذیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.