حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
جوانان گام دوم انقلاب، فاتح خرمشهرهای علم، اقتصاد و فرهنگ خواهند بود
02 خرداد 1401 - 21:07
شناسه : 11898
5
مهرداد پاکار، فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: خرمشهرهای امروز علم، اقتصاد، فرهنگ و اجتماع هستند که جوانان گام دوم انقلاب، فاتح آن‌ها و پیش‌رو خواهند بود.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، اجتماع بزرگ ۵۰ هزار نفری (فاتحان خرمشهر) بسیجیان وزارت جهادکشاورزی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، با حضور دکتر سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی، سردار علی فضلی، جانشین معاون هماهنگ‌کننده کل سپاه پاسداران و مهرداد پاکار، فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی در سالن خوشه این وزارتخانه برگزار شد.

مهرداد پاکار، ضمن عرض خیر مقدم به بسیجیان حاضر در این همایش، گفت: امروز بسیج در سرتاسر عالم و نه تنها فقط در جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها در حال ایفای نقش است. در جهاد تبیین و ترویج، بسیج جهاد کشاورزی باید کارآمد و توانمند شود که این مهم با کمک تمام بخش‌های این وزارتخانه تحقق پذیر است.

وی افزود: بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی در امر مهم بازرسی و نظارت، شبکه بزرگ ۲ هزار و ۵۰۰ نفری را در راستای تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به دولت در اجرای سیاست‌های اقتصادی تشکیل داده‌اند.

پاکار با اشاره به تأکید وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت احیای جهاد سازندگی تصریح کرد: بسیج در حوزه ترویج و آموزش پای‌کار است و علاوه بر آن در همین راستا برنامه‌ای را در ۵ عرصه طراحی کرده است که همزمان با آغاز هفته جهاد سازندگی از آن رونمایی خواهد شد.

فرمانده مرکز بسیج وزارت جهادکشاورزی در پایان با اشاره به نقش آفرینی‌های فرماندهان و بسیجیان در گام نخست انقلاب و این گفته امام خمینی(ره) که فرمودند: (فتح خرمشهر صرفا فتح یک وجب خاک نیست بلکه فتح ارزشی اسلام است ، گفت: خرمشهرهای امروز علم، اقتصاد ، فرهنگ و اجتماع هستند که جوانان گام دوم انقلاب،فاتح آن‌ها و پیش‌رو خواهند بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.