حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
دانه‌های روغنی با نرخ مصوب شورای قیمت‌گذاری خریداری می‌شود
17 فروردین 1400 - 12:26
شناسه : 6989
6
مجری طرح دانه های روغنی وزارت جهاد کشاورزی گفت: خرید دانه‌های روغنی براساس نرخ‌های مصوب شورای قیمت گذاری محصولات استراتژیک انجام می‌شود.
ارسال توسط : منبع : مهر
پ
پ

You are hacking your site، علیرضا مهاجر در واکنش به مباحث مطرح شده مبنی بر اینکه قیمت‌های تعیین شده برای دانه‌های روغنی در شورای قیمت‌گذاری محصولات استراتژیک مورد تأیید دولت نیست و درباره قیمت خرید دانه‌های روغنی اختلاف نظر وجود دارد، گفت: شورای قیمت گذاری محصولات استراتژیک طبق مصوبه مجلس تشکیل شده و این مصوبه به تأیید شورای نگهبان نیز رسیده و به شکل قانون درآمده ضمن اینکه هیأت دولت نیز آن را به دستگاه‌های اجرایی مربوط ابلاغ کرده است.

وی با بیان اینکه روند شکل‌گیری شورا کاملاً قانونی بوده است، افزود: بنابراین قیمت‌هایی که این شورا تصویب کرده نیز قانونی است و کسی نمی‌تواند آن‌ها را نقض کند.

مهاجر تأکید کرد: قیمت‌های تعیین شده توسط این شورا به قوت خود باقی است و خرید دانه‌های روغنی نیز براساس همین نرخ‌ها انجام خواهد گرفت.

شورای قیمت‌گذاری محصولات استراتژیک در جلسه خود در ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۹ قیمت خرید تضمینی کلزا را ۱۱ هزار تومان تعیین کرد همچنین در این جلسه قیمت خرید تضمینی سویا ۱۲ هزار و ۴۱۹ تومان و ۴ ریال و آفتابگردان ۱۰ هزار و ۴۷ تومان و ۷ ریال و گلرنگ ۱۰ هزار و ۱۱۵ تومان و ۵ ریال تعیین شد.

قیمت قبلی کلزا که توسط شورای اقتصاد تعیین شده بود، ۷,۸۰۰ تومان بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.