حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4519 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
رئیس جمهور طرح‌های تولید «واکسن تب برفکی» و «واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان» را افتتاح کرد
18 دی 1399 - 12:53
شناسه : 5906
4

رئیس جمهور در چهلمین هفته از افتتاح طرح‌های کلان ملی کشور با عنوان پوشش تدبیر و امید برای جهش تولید، ۵ طرح‌ ملی دانش‌بنیان و کارخانه‌های نوآوری وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور را در استان‌های البرز، چهار محال و بختیاری، فارس و خراسان رضوی افتتاح کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس جمهور در چهلمین هفته از افتتاح طرح‌های کلان ملی کشور با عنوان پوشش تدبیر و امید برای جهش تولید، ۵ طرح‌ ملی دانش‌بنیان و کارخانه‌های نوآوری وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور را در استان‌های البرز، چهار محال و بختیاری، فارس و خراسان رضوی افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، طرح خط تولید واکسن تب برفکی (دامی) با ظرفیت تولید سالانه ۳۰ میلیون دوز واکسن، طرح تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد (پرندگان) با ظرفیت تولید ۳۰۰ میلیون دوز واکسن در سال در استان البرز، سامانه پرتودهی صنعتی چندمنظوره گاما جهت استریل کردن تجهیزات پزشکی، مواد غذایی و محصولات کشاورزی در شهر شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری و کارخانه‌های نوآوری در استان‌های خراسان رضوی با ظرفیت استقرار ۳۵۰ واحد استارت‌آپ‌ها شرکت‌ها و شتاب‌دهنده‌ها و فارس با ظرفیت استقرار ۵۰۰ واحد استارت‌آپ‌ها شرکت‌ها و شتاب‌دهنده‌ها، ۵ طرح ملی است که از طریق ویدئو کنفرانس و به دستور رئیس جمهور، بهره‌برداری رسمی از آنها آغاز شد.

برای این طرح‌های ملی ۴۵۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است که اشتغالزایی برای ۷۱۵۰ نفر را به همراه داشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.