حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
رسیدن خرید تضمینی گندم به ۷ میلیون تن در سال جاری
03 مرداد 1401 - 13:35
شناسه : 13125
4
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با تأکید بر اینکه امسال اتفاقات خیلی خوبی در حوزه خرید تضمینی گندم افتاده است، گفت: از الان تا پایان سال به لطف خدا، ذخایر استراتژیک گندم کشور تأمین شده است، یعنی اگر هیچ گندمی وارد نشود نیز تا پایان سال گندم داریم و این آمار بسیار خوبی است.
ارسال توسط : منبع : شرکت بازرگانی دولتی ایران
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد آزادی‌خواه با اعلام اینکه تا الان بیش از ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خرید کرده‌ایم، افزود: تقریباً ۴۷ هزار میلیارد تومان از پول گندمکاران پرداخت شده است و حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان آن باقی مانده است.

 وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا الان، دولت برابر با ۳ سال گذشته پول گندم به کشاورزان پرداخت کرده است، چرا که قیمت خرید تضمینی گندم در سال جاری نسبت به سال گذشته به یک‌باره بیش از ۲ برابر شد، اظهار کرد: فکر می‌کنم در کمتر از یک ماه مطالبات گندمکاران کاملاً تسویه شود.

 نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در حوزه گندم خریدهای بیشتری نیز خواهیم داشت و پیش‌بینی ما این است که امسال خرید تضمینی گندم به ۷ میلیون تن برسد، خاطرنشان کرد: گندمکاران کشور امسال واقعاً شق‌القمر کرده‌اند و از این بابت از همه کشاورزان کشور ممنون و سپاسگزاریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.