حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
رشد ۲۰ درصدی توزیع کودهای شیمیایی در سال‌جاری
23 آذر 1399 - 21:59
شناسه : 5499
8

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: توزیع کودهای شیمیایی در سال‌جاری ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از تسنیم‏،‌ حمید رسولی، در خصوص آخرین وضعیت توزیع کودهای شیمیایی در کشور بیان داشت: مطابق برنامه ابلاغی وزارت متبوع و به میزانی که در جداول […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: توزیع کودهای شیمیایی در سال‌جاری ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از تسنیم‏،‌ حمید رسولی، در خصوص آخرین وضعیت توزیع کودهای شیمیایی در کشور بیان داشت: مطابق برنامه ابلاغی وزارت متبوع و به میزانی که در جداول توزیع مشخص شده است تأمین و توزیع کودهای اوره، فسفاته و پتاسه در استان‌های سراسر کشور انجام گرفته و بر این اساس هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: کشاورزان در سراسر کشور برای تأمین کود موردنیاز خود طبق رویه جاری اقدام و برای دریافت سهمیه خود به کارگزاری منطقه خود مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی خاطرنشان کرد: براین اساس از ابتدای سال ۹۹ تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن کود اوره در استان‌های سراسر کشور توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است. در خصوص کودهای فسفاته و پتاسه نیز هم اکنون بیش از ۱۰۰ هزار تن ذخیره استراتژیک کودهای مذکور را در اقصی نقاط کشور داریم و در تمامی استان‌ها به میزان کافی از این کودها موجود بوده و برای مصرف در اختیار کشاورزان زحمتکش قرار دارد. امیدواریم این تلاش منجر به افزایش کمی و کیفی تولید محصولات کشاورزی شود.

حمید رسولی در ادامه در پاسخ به پرسشی درخصوص نگرانی برخی کشاورزان در استان کهکیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت توزیع کود در این استان اعلام کرد که از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۱۶ هزار و ۶۰۰ تن انواع کودهای اوره، فسفاته و پتاسه (حدود ۶۶ درصد برنامه ابلاغی وزارت متبوع) برای کشت محصولات اساسی در این استان توزیع شده است و هیچ‌گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد که امیداوریم با همت مضاعف کشاورزان کهکیلویه و بویراحمدی، بیشتر از سال گذشته شاهد برداشت محصولات کیفی کشاورزی در این استان باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.