حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری برای توسعه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان
18 دی 1399 - 15:11
شناسه : 5911
7

وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر لزوم سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت‌های خوبی برای توسعه بخش کشاورزی و تولید میوه‌های گرمسیری در این منطقه وجود دارد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی در نشست اقتصاد مقاومتی استان سیستان […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر لزوم سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت‌های خوبی برای توسعه بخش کشاورزی و تولید میوه‌های گرمسیری در این منطقه وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی در نشست اقتصاد مقاومتی استان سیستان و بلوچستان که با حضور معاون اول رئیس جمهور در شهرستان زابل برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: طرح عظیم ۴۶ هزار هکتاری انتقال آب با لوله به دشت سیستان با عنایت مقام معظم رهبری و دولت و تلاش همه‌جانبه به بهره‌برداری رسید و کشاورزان توانستند برای کشت پاییزه از آن استفاده کنند.

وی افزود: این طرح موجب تحول کشاورزی و اقتصاد منطقه می‌شود و امیدواریم که همه بخش‌ها از این طرح حمایت کنند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای توسعه سیستم‌های نوین آبیاری در استان سیستان و بلوچستان با هیچ محدودیتی روبرو نیستیم.

وی افزود: اجرای الگوی کشت یکی از سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی است که مقدمات آن در استان فراهم شده است.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: برای تثبیت الگوی کشت نیازمند آموزش مستمر بهره‌برداران هستیم.

دکتر خاوازی بر لزوم جذب سرمایه‌گذاری در منطقه تأکید کرد و افزود: ظرفیت‌های خوبی برای توسعه بخش کشاورزی و تولید میوه‌های گرمسیری در سیستان و بلوچستان وجود دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.