حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
فروش آنلاین و شگفتانه ۶ محصول پگاه در ۶ روز
24 مهر 1399 - 18:45
شناسه : 4621
6

با هدف خرید سلامت محور مردم در ایام کرونا، ۶ محصول پگاه، در قسمت فروش شگفتانه دیجی‌کالا، قرار خواهد گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در دور تازه شیوع پاندومی کرونا و در راستای ارتقای ایمنی عموم مردم، فروش ویژه […]

ارسال توسط :
پ
پ

با هدف خرید سلامت محور مردم در ایام کرونا، ۶ محصول پگاه، در قسمت فروش شگفتانه دیجی‌کالا، قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در دور تازه شیوع پاندومی کرونا و در راستای ارتقای ایمنی عموم مردم، فروش ویژه و با تخفیف ویژه ۶ محصول شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) را آغاز خواهد کرد.

برپایه این گزارش، این محصولات شامل پنیر لبنه ۷۵۰ گرمی، ماست دبه شهری، پنیر پروبیوتیک ۴۰۰ گرمی لرستان و ماست دبه ۲۲۰۰ گرمی کم‌چرب، ماست یونانی کم‌چرب و ماست دبه پروبیوتیک خواهد بود.

برپایه این گزارش، زمان ارائه این ۶ محصول در بخش شگفتانه دیجی کالا، به مدت ۶ روز و در هر روز یک محصول خواهد بود که به ترتیب از تاریخ ۲۵ مهر تا ا آبان‌ماه ۹۹ انجام خواهد شد.

گفتنی است شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در پی شیوع دوباره ویروس کرونا، با این اقدام خود در تلاش است تا با حمایت از مصرف‌کنندگان، فروش محصولات پگاه به قیمت ارزان‌تر را با مجموعه دیجی کالا ساماندهی کرده و ایمنی خرید مردم را برای ماندن در خانه افزایش دهد و مقرر است تا در ادامه برخی محصولات پرمخاطب خود را وارد این طرح کند.

علاقمندان به خرید ارزان و ایمن آنلاین می‌توانند در روزهای یاد شده به صفحه مخصوص پگاه در دیجی کالا مراجعه و خرید خود را انجام دهند. برای اطلاعات بیشتر به اینستاگرام پگاه به آدرس @pegah_dairy یا سایت pegah.ir مراجعه کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.