حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4462 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
قدردانی وزیر جهاد کشاورزی از عملکرد و همراهی بانک کشاورزی
12 دی 1399 - 19:52
شناسه : 5819
8

دکتر کاظم خاوازی وزیر جهادکشاورزی در دیدار با حجت‌الاسلام «نوری» نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، از عملکرد و همراهی بانک کشاورزی و مدیرعامل آن قدردانی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خراسان شمالی، دکتر خاوازی در این دیدار عملکرد بانک کشاورزی […]

ارسال توسط :
پ
پ

دکتر کاظم خاوازی وزیر جهادکشاورزی در دیدار با حجت‌الاسلام «نوری» نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، از عملکرد و همراهی بانک کشاورزی و مدیرعامل آن قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خراسان شمالی، دکتر خاوازی در این دیدار عملکرد بانک کشاورزی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: وجود و همراهی بانک کشاورزی برایمان غنیمت است و مدیران بانک کشاورزی همیشه یار و یاور ما بوده‌اند.

وی افزود: استان خراسان شمالی پتانسیل بالایی در حوزه کشاورزی دارد و تلاش خواهد شد کشاورزی منطقه رونق یافته و مشکلات کشاورزان مرتفع شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.