حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
قیمت خرید حمایتی سیب صنعتی و گوجه‌فرنگی تعیین شد
15 شهریور 1399 - 11:04
شناسه : 3751
12

رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از تعیین قیمت پایه خرید حمایتی سیب صنعتی به ارزش هرکیلو گرم یک هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت گوجه‌فرنگی یک هزار تومان برای امسال خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایرنا، محمدعلی طهماسبی، افزود: استان آذربایجان غربی از قطب‌های مهم تولید سیب […]

ارسال توسط :
پ
پ

رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از تعیین قیمت پایه خرید حمایتی سیب صنعتی به ارزش هرکیلو گرم یک هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت گوجه‌فرنگی یک هزار تومان برای امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایرنا، محمدعلی طهماسبی، افزود: استان آذربایجان غربی از قطب‌های مهم تولید سیب درختی و گوجه‌فرنگی در کشور است که در سال‌های گذشته در چارچوب حمایت از کشاورزان سیب صنعتی و گوجه‌فرنگی به صورت حمایتی خریداری شده است.

وی افزود: امسال چنانچه این دو محصول قیمت پایین داشته باشند، شیوه‌های لازم برای خرید حمایتی پیش‌بینی شده است.

رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت تمام شده محصول و همچنین مشکلات موجود در کارخانه‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی و بحث‌های کارشناسی متعدد در جلسات قیمت‌گذاری و پیگیری‌های استاندار آذربایجان غربی، قیمت پایه محصول‌های یاد شده، تعیین و قرار است دستگاه‌های نظارتی نیز بر روند اجرایی خرید این محصولات نظارت لازم را داشته باشند.

طهماسبی، از کشاورزان درخواست کرد تا محصولات خود را به مراکز جمع‌آوری دارای مجوز تحویل داده و از فروش محصولات به قیمت پایین و به‌واسطه‌ها خودداری کنند.

رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اضافه کرد: همچنین به منظور حمایت از کارخانه‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی استان تسهیلات بانکی بصورت سرمایه در گردش دراختیار صنایع تبدیلی قرار می‌گیرد.

طهماسبی افزود: چنانچه قیمت‌های اعلام شده، پایین بود و یا مشکلات احتمالی در خرید این محصولات وجود داشت، خرید حمایتی این محصولات با نرخ بالاتر دردستور کار قرار می‌گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.