حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
لزوم جذب سرمایه‌گذاران برای پرورش ماهی در قفس
15 بهمن 1399 - 19:15
شناسه : 6371
10

رییس سازمان شیلات ایران، بر جلب و جذب سرمایه‌گذاران برای پرورش ماهی در قفس تأکید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان گیلان‏، دکتر نبی‌ا… خون میرزایی، در حاشیه سفر یک روزه خود به این استان، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، استان گیلان را قطب برجسته […]

ارسال توسط :
پ
پ

رییس سازمان شیلات ایران، بر جلب و جذب سرمایه‌گذاران برای پرورش ماهی در قفس تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان گیلان‏، دکتر نبی‌ا… خون میرزایی، در حاشیه سفر یک روزه خود به این استان، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، استان گیلان را قطب برجسته فعالیت‌های شیلاتی در رده‌های مختلف پرورش، فرآوری و سایر رشته‌ها دانست و گفت: به دنبال جلب و جذب سرمایه‌گذاران برای پرورش ماهی در قفس هستیم.

به گفته وی، خوشبختانه ظرفیت‌های شیلاتی کشور با افزایش سرمایه‌گذاری روبرو است و امیدواریم تقاضا در این زمینه بالاتر رود.

رییس سازمان شیلات ایران با اشاره به مصرف سرانه ماهی در سال ۱۳۵۷ که یک کیلوگرم در سال بوده است، عنوان کرد: در سال گذشته عدد میانگین کشوری به ۱۳/۳ کیلوگرم رسیده است که باز در استان گیلان مصرف سرانه بیشتر از این آمار است.

وی تصریح کرد: استان گیلان استانی است که مصرف سرانه‌اش از میانگین کشوری بالاتر است.

دکتر خون میرزایی طبق مطالعات پرورش ماهی را با توجه به ظرفیت دریای خزر یک میلیون تن دانست و اذعان کرد: بخش قابل توجه‌ای از آن در غرب دریا و حوزه استان گیلان است.

گفتنی است؛ رییس سازمان شیلات ایران به همراه نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و معاون امور استان‌ها و مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سازمان شیلات ایران عصر دیروز (سه شنبه، ۱۴ بهمن) برای حضور در جلسه شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی و همچنین بازدید از طرح‌های صیادی و شیلاتی وارد این استان شدند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.