حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
مازندران استان ویژه کشور در تولید و تأمین محصولات کشاورزی
21 اردیبهشت 1401 - 10:15
شناسه : 11603
3
د️کتر هوشنگ محمدی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی و نماینده ویژه وزیر در قرارگاه امنیت غذایی مازندران در جلسه مشترک روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی، صمت و تعزیرات حکومتی مازندران گفت: مازندران استان ویژه کشور در تولید و تأمین محصولات کشاورزی است و گوشت مرغ ۱۲ استان کشور را تأمین می‌کند.
ارسال توسط : منبع : داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، د️کتر هوشنگ محمدی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی و نماینده ویژه وزیر در قرارگاه امنیت غذایی مازندران گفت: با توسعه همکاری‌های جهاد کشاورزی و صمت و سایر نهادها و اتحادیه‌ها و بخش خصوصی، باید به هم‌افزایی برسیم و به وظایف خودمان بخوبی عمل کنیم چراکه هدف مشترکی داریم.

وی بر نظارت و بازرسی بازار تأکید و اظهار کرد: همه باید اوضاع تولید و بازار را رصد و پایش کنیم و جلوی هرگونه سوءاستفاده متخلفان را بگیریم.

دکتر محمدی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم امنیت روانی جامعه دچار اختلال شود و در این راستا لازم است همه امور را بخوبی مورد بررسی قرار داده و مشکلات احتمالی را حل کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.