حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
معرفی استان‌های برتر در برگزاری روز جهانی خاک
08 بهمن 1401 - 15:51
شناسه : 15595
7
پنج استان آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان و همدان در برگزاری روز جهانی خاک به عنوان برتر معرفی شدند.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، علیرضا پرستار مشاور معاون وزیر و رئیس ستاد معاونت آب و خاک و دبیر اجرایی بزرگداشت روز جهانی خاک در حاشیه گردهمایی سراسری مدیران آب و خاک ستادی و استانی سراسر کشور در بندرعباس گفت: براساس ارزیابی‌های انجام شده بر روی مستندات ارائه شده مدیریت‌های آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی سراسر کشور به دبیرخانه ستاد بزرگداشت روز جهانی خاک، پنج استان در برگزاری مناسب و شایسته مراسم روز جهانی خاک در سال ۱۴۰۱ حایز رتبه برتر شدند.

وی افزود: شاخص‌های متفاوتی از جمله کیفیت و کمیت اطلاع‌رسانی، تجلیل از خادمین خاک، تشکیل کمیته برگزاری، ساخت کلیپ، ثبت رویداد در فائو و سایر موارد برای انتخاب استان‌های برتر در کمیته ارزیابی لحاظ شده بود که براساس این شاخص‌ها پنج استان آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان و همدان موفق به کسب رتبه برتر شدند.

لازم به ذکر است؛ روز جهانی خاک رویدادی بین‌المللی است که هرساله روز پنجم دسامبر مطابق با ۱۴ آذر ماه با محوریت معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و با هدف فرهنگ‌سازی حفظ منابع خاک در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.