حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
نشریات تخصصی، دیده‌بان موثق وزارت جهاد کشاورزی
27 مهر 1400 - 15:52
شناسه : 9587
6
مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نشریات تخصصی بخش کشاورزی دیده‌بان موثق و امین وزارتخانه هستند و مشکلات بخش را با نگاه دقیق و تحلیل منصفانه و درست به مخاطبان بخش انتقال می‌دهند.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر علیرضا رضازاده، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی در نشست صمیمانه با مدیران مسئول نشریات تخصصی بخش کشاورزی که امروز در سالن شهیدان نعمتی جم وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، با گرامی داشت یاد دکتر «یوسف قریب» پیشکسوت فقید نشریات تخصصی کشاورزی و مدیرمسئول ماهنامه دهاتی، اظهار کرد: نقد وظیفه رسانه است و رسانه‌های بخش کشاورزی باید با نقد منصفانه مسئولان را در رسیدن به هدف تأمین امنیت غذایی در کشور یاری کند.

وی ادامه داد: نشریات تخصصی بخش کشاورزی دیده‌بان موثق و امین وزارتخانه هستند و مشکلات بخش را با نگاه دقیق و تحلیل منصفانه و درست به مخاطبان بخش انتقال می‌دهند.

دکتر رضازاده، تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی نهاد سیاسی نیست و باید به این موضوع آگاهی داشته باشیم که خبر یا گزارش ما بر روی محصولات و کالاهای اساسی مؤثر است بنابراین لازم است مراقب باشیم نگاه سیاسی خود را به سفره مردم گره نزنیم.

وی گفت: نشریات تخصصی کمک کنند التهاب در بازار را کاهش دهیم و نظام عرضه و تقاضا را با ثبات و پایداری حفظ کنیم.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی تأکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، هر اقدامی که موجب کاهش قیمت اقلام اساسی سفره مردم و بهبود معیشت آنان شود، لازم است برجسته شود.

وی بابیان این که پایداری تولید خط قرمز وزرات جهاد کشاورزی است، ادامه داد: با پایداری تولید، تأمین اقلام موردنیاز سفره مردم و تعیین قیمت منصفانه برای مصرف‌کننده امکان‌پذیر است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.