حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
نشست توجیهی خرید تضمینی گندم
24 اسفند 1401 - 17:11
شناسه : 16127
1
نشست توجیهی خرید گندم با حضور نیکبخت، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، هاشمی، رئیس بنیاد ملی گندم، مسلمی، عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، معتمد، سرپرست معاونت امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی، نماینده تشکل‌ها و اتاق اصناف و جمعی از مدیران ستادی و استانی در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، در ابتدای این جلسه محمدعلی نیکبخت، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: سازمان تعاون روستایی و شبکه‌های تحت پوشش به‌ویژه تعاونی‌های تولید بیش از ۳ میلیون و پانصد هزار هکتار آبی و زراعی تحت پوشش این شرکت‌های تعاونی است، بنابراین بهترین مجری و ریل‌گذار برای اجرای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی است.
وی همچنین از آمادگی کامل سازمان تعاون روستایی و تشکل‌های تحت پوشش آن برای اجرای هرگونه طرح الگوی کشت، کشت قراردادی خبر داد.
نیکبخت در ادامه به لزوم صدور پروانه بهره‌برداری برای کلیه کشاورزان اشاره کرد و افزود: تحقق این مهم گامی مهم در جهت تثبیت شغلی کشاورزان است.
به گفته وی، در بحث مولدسازی پیشنهاد شده که واگذاری املاک متعلق به وزارت جهاد کشاورزی با قیمت‌گذاری کارشناسی و با اندیشیدن تمهیداتی به اتاق اصناف واگذار شود.
نیکبخت در ادامه با بیان اینکه در بحث خرید گندم ما باید برای کشاورزان اهمیت زیادی قائل شویم و فاکتورهای خرید محصولشان را به نحوی مطلوب به دستشان برسانیم.
در ادامه هاشمی، رئیس بنیاد ملی گندم گفت: موضوع گندم نه تنها در عملیاتی کردن بحث خرید تضمینی، بلکه ستون و خیمه اقتدار غذایی کشور است؛ که این مهم نگاه ویژه‌ای را می‌طلبد.
وی ادامه داد: در سال گذشته با سیاستگذاری‌های خوبی که در شورای قیمت‌گذاری رخ داد عملیات اقتدار در حوزه قیمت‌گذاری و امنیت غذایی رقم خورد.
وی افزود: در ۶ استان به اندازه ۳۸ درصد در خرید گندم، مباشرت در فروش را به سازمان تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش آن اختصاص دادند که در ۲ سال آینده ۱۰۰ درصد خرید با سازمان و اتحادیه‌ها خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.