حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
همایش ملی تحول بخش کشاورزی در دولت مردمی سیزدهم برگزار می‌گردد
13 بهمن 1401 - 20:13
شناسه : 15668
1
در راستای اهمیت جهاد تبیین که از ضروریات حوزه آگاهی‌بخشی است و به‌عنوان سنگری در مقابله با جنگ شناختی محسوب می‌شود. همایش ملی تحول بخش کشاورزی در دولت مردمی سیزدهم روز دوشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ در محل سالن خوشه وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌گردد.
ارسال توسط : منبع : داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دبیر اجرایی همایش در جمع خبرنگاران گفت: با همکاری مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی این رویداد ملی اجتماعی فرهنگی در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص جهاد تبیین برگزار می‌گردد.
سیدسعید مدرس صادقی در ادامه ضمن تشکر از دکتر رضازاده، مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: در این همایش که با حضور مدیران و فعالان بخش کشاورزی برگزار می‌گردد دستاوردها؛ اقدامات و برنامه‌هایی ارائه می‌شود و حکمرانی جدید و تحول اساسی که در بخش کشاورزی اتفاق افتاده است بیان و ارائه می‌گردد.
وی در پایان اظهار داشت: امید است با مشارکت و همکاری به عمل آمده، این رویداد به نحو شایسته و باشکوه برگزار شود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.