حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تبریک معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به مناسبت سال جدید
01 فروردین 1401 - 20:17
شناسه : 10938
5
مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی در پیامی فرارسیدن بهار و سال ۱۴۰۱ را تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر قادری‌فر در این پیام آورده است:

به نام ایزد یکتا

آمدت نوروز و آمد جشن نوروزی فراز
کامکارا کار گیتی تازه از سر گیر باز

همکاران ارجمند در شبکه تعاون روستایی ایران
فرارسیدن سال نو را به یکایک شما عزیزان شادباش می‌گویم و سالی همراه با بهروزی و پیروزی را برایتان آرزومندم. اکنون که سالی دیگر به سر آمده و باری دیگر آفرینش در آستانه رویش قرار گرفته است، از پروردگار عالمیان یاری می‌خواهیم تا همگام با بهار طبیعت، جان‌هایمان را تازه کنیم و در مسیر خشنودی او گام برداریم.

از این‌‌که در سالی که گذشت، توفیق همراهی و همکاری با شما را یافتم، خوشوقتم. در چند ماه گذشته همراه و همدوش یکدیگر کوشیدیم تا به قدر توان برنامه‌هایی را برای بهبود وضعیت تشکل های تعاون روستایی به اجرا گذاریم؛ اهداف و برنامه‌هایمان را از نو سامان بدهیم و در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرینی با زحمات و تلاش‌های ارزشمند شما همکاران گرامی، توسعه همه‌جانبه و نوین تشکل‌های تحت پوشش و خدمات آنها به سهامداران میسر نماییم. مطمئناً اقدامات شما عزیزان در سال ۱۴۰۱ با قدرت و وسعت بیشتری تداوم پیدا کرده و بستری مناسب و کارآمد برای توسعه و تکمیل شبکه بزرگ تعاون روستایی فراهم نموده و بتوانیم دست در دست هم، فصلی نو از تعالی سازمانی و خدمتگذاری به ملت و میهن عزیزمان را رقم بزنیم.

در این مسیر، نظارت، حمایت، ساماندهی و بهبود همه ارکان شبکه تعاون روستایی برای نیل به اهداف راهبردی؛ افزایش بهره‌وری در همه سطوح سازمانی؛ و کوشش برای بهره‌مندی هرچه بیشتر ذینفعان همچنین توجه ویژه به هوشمندسازی فرآیندها از طریق ایجاد ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی از اولویت‌های عملکردی این سازمان مردمی در سال جدید خواهد بود.

پیروز و سربلند باشید.
اسماعیل قادری‌فر‌، نوروز یک‌هزار و چهارصد و یک

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.