حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4541 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
چون نتوانستیم نهاده موردنیاز دامداران را تأمین کنیم شیر گران شد
02 آذر 1399 - 12:51
شناسه : 5185
6

قیمت قبلی شیرخام براساس تأمین ١٠٠ درصدی نهاده‌های موردنیاز آنان بود و افزایش فعلی به این دلیل است که نهاده به اندازه کافی در اختیار دامداران قرار نگرفته است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از صدا و سیما، مرتضی رضایی، در ارتباط تصویری با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما افزود: […]

ارسال توسط :
پ
پ

قیمت قبلی شیرخام براساس تأمین ١٠٠ درصدی نهاده‌های موردنیاز آنان بود و افزایش فعلی به این دلیل است که نهاده به اندازه کافی در اختیار دامداران قرار نگرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از صدا و سیما، مرتضی رضایی، در ارتباط تصویری با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما افزود: قیمت اعلامی سه روز پیش، رسمی نبود و با مصاحبه انجمن صنایع لبنی، در رسانه‌های عمومی منتشر شد.

وی ادامه داد: قیمت ۴ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شده قبلی، براساس تأمین ۱۰۰ درصدی نهاده‌ها برای دامداران, اعلام شده بود و افزایش قیمت فعلی به این علت است که این نهاده‌ها به اندازه کافی در اختیار دامداران قرار نگرفته است.

رضایی با بیان اینکه کنجاله سویا حدود ۳۵ تا ۳۶ درصد، جو حدود ۶۰ درصد و ذرت حدود ۵۰ درصد موردنیاز دامداران، تأمین شده است، اضافه کرد: دامداران مجبورند بقیه نیاز غذایی دام‌هایشان را از نهاده‌های جایگزین در بازار و با قیمت‌های بالاتر تأمین کنند و بر این اساس, قیمت شیرخام در درب دامداری، ۴,۵۰۰ تومان تعیین شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا افزایش ۴۰ درصدی قیمت لبنیات، قطعی است، گفت: این قیمت، ۴,۵۰۰ تومان است و در ستاد تنظیم بازار هم مصوب شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.