حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4519 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
درخواست تسهیل صادرات دام توسط کمیسیون کشاورزی مجلس
30 خرداد 1401 - 11:24
شناسه : 12511
4
محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در نامه‌ای به دکتر سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی خواستار تسهیل صادرات دام شد و اعلام کرد که نمی‌توان به دلیل تنظیم بازار از صادرات دام جلوگیری کرد.
ارسال توسط : منبع : مهر
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، وی افزود: با عنایت به خشکسالی موجود و وضعیت بحرانی ناشی از آن در حداقل ۹ استان کشور و شرایط بسیار دشوار دامداران و مستند به بند س تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و ماده ۲۳ قانون احکام دائمی، صادرات دام سبک و سنگین غیرمولد با اخذ عوارض و بدون هیچ پیش شرط و مجوز تکلیف گردیده است و نمی‌توان به دلیل تنظیم بازار از صادرات جلوگیری به عمل آورد لذا با توجه به گزارشات ارائه شده در جلسه مورخ ۱۴۰۱.۳.۱۶ این کمیسیون مبنی بر اینکه تاکنون مجوزی برای صادرات دام از سوی آن وزارتخانه صادر نگردیده است.

مقتضی است ترتیبی اتخاذ فرمایند در جهت حمایت از دامداران نسبت به تسهیل صادرات دام‌های سبک و سنگین غیر مولد اقدامات لازم معمول و گزارش عملکرد و اقدامات انجام گرفته را در اسرع وقت به این کمیسیون ارسال نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.