حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
۲ واحد گلخانه در کرمانشاه با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد
18 بهمن 1399 - 18:18
شناسه : 6386
6

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، دو واحد گلخانه در شهرستان کرمانشاه با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، دکتر کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی که به‌همراه معاون اول رئیس جمهور به استان کرمانشاه سفر کرده است، یک […]

ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، دو واحد گلخانه در شهرستان کرمانشاه با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، دکتر کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی که به‌همراه معاون اول رئیس جمهور به استان کرمانشاه سفر کرده است، یک واحد گلخانه ۵۰۰۰ مترمربعی را در شهرستان کرمانشاه افتتاح کرد.

تولیدات این گلخانه شامل محصولات خارج از فصل مانند توت‌فرنگی است و برای احداث این واحد گلخانه‌ای ۴ میلیارد تومان شامل ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آورده متقاضی طرح و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات اعطایی، سرمایه‌گذاری شده است.

همچنین یک واحد گلخانه ۵۰۰۰ مترمربعی واقع در روستای دهکبود درود فرامان شهرستان کرمانشاه امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی به بهره‌برداری رسید.

این پروژه با سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد تومان شامل اخذ تسهیلات به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان و ۷۲۰ میلیون تومان آورده مجری پروژه، احداث شده است.

با بهره‌برداری از این گلخانه سالانه ۵۰۰ هزار گل شاخه بریده شامل گل رز تولید می‌شود.

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از واحد جدید تولید رب گوجه‌فرنگی در پرامان کرمانشاه

وزیر جهاد کشاورزی در سفر به استان کرمانشاه، امروز از کارخانه تولید رب گوجه‌فرنگی به ظرفیت ۱۰هزار تن در دشت پرامان کرمانشاه بازدید کرد.

این کارخانه سالانه ظرفیت خرید ۶۰ هزار گوجه‌فرنگی از کشاورزان دارد.

عملیات اجرایی این واحد تولیدی از سال ۹۷ آغاز و در سال ۹۹ آماده بهره‌برداری شده است.

برای احداث این کارخانه ۷۰ میلیارد تومان شامل ۱۲.۵ میلیارد تومان دریافت تسهیلات و ۵۷.۵ میلیارد تومان آورده مجری پروژه، سرمایه‌گذاری شده است.

با احداث این واحد تولیدی به‌صورت مستقیم برای ۶۰ نفر به صورت ثابت و ۴۰ نفر به صورت فصلی و ۱۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.