حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
آخرین آمار بهره‌مندی شیلات و آبزیان از طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها
24 خرداد 1401 - 10:28
شناسه : 12377
5
پيرو تشريح جزئيات بهره‌مندي شيلات و آبزيان از طرح " مردمي‌سازي و توزيع عادلانه يارانه‌ها" در قالب دستورالعمل ابلاغي توسط سازمان شيلات ايران، آخرين آمار مربوط به تأمين سرمايه در گردش شيلات و آبزيان و تحويل شيلات كارت اعلام شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومي سازمان شيلات ايران
پ
پ
به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، رجبعلی قربانزاده، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شیلات ایران  با اشاره به اقدام شیلات استان‌ها در این زمینه اظهار داشت: تاکنون  ۶۴۵ نفر از تولیدکنندگان توسط شیلات استان‌ها و شهرستان‌ها به مبلغ ۲۵۲ میلیارد تومان در سامانه سیتا و سامانه بازار گاه ثبت نام کرده‌اند.
وی افزود: از این تعداد ۵۴۸  مورد با اعتبار ۲۱۲ میلیارد تومان به بانک کشاورزی معرفی شده‌اند و در حال اجرایی شدن و عقد قرارداد با بانک می‌باشند، که حدود ۲.۵ میلیارد تومان توسط بانک کشاورزی تاکنون پرداخت شده است.
قربانزاده تصریح کرد: سامانه سیتا و سامانه بازارگاه جهادکشاورزی راه اندازی شده است تا کلیه کشاورزان و بهره‌برداران برای راه اندازی پروژه‌های خود و تأمین نهاده‌ها، برای دریافت تسهیلات در این سامانه‌ها ثبت نام نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.