حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
آغاز خرید تضمینی دانه‌ روغنی گلرنگ در کشور
09 تیر 1400 - 10:18
شناسه : 7962
5
مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران از آغاز خرید تضمینی دانه‌روغنی گلرنگ در کشور خبر داد و گفت: تا امروز 13 میلیارد و 700 میلیون تومان از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است که شامل 90 درصد از فایل‌های ارسالی به بانک‌های عامل است.
ارسال توسط : منبع : ایلنا
پ
پ

به گزارش داغ(دیده‌بان امنیت غذایی)، مرتضی سعادتی‌کیا با بیان اینکه میزان خرید تضمینی گندم از مرز 3 میلیون تن گذشت، اظهار کرد: مراکز خرید دولتی از ابتدای خرید تضمینی گندم تا امروز بیش از 3 میلیون و 83 هزار تن گندم را از کشاورزان تحویل گرفته‌اند.

وی ادامه داد: این میزان گندم را 218 هزار کشاورز در 572 هزار محموله به 741 مرکز خرید دولتی در 31 استان تحویل داده‌اند.

سعادتی کیا ارزش گندم تحویلی به مراکز خرید دولتی را 15 هزار و 535 میلیارد تومان اعلام کرد.

به گفته وی؛ تا امروز فایل اطلاعات خرید 3 میلیون و 15 هزارتن گندم به بانک‌های عامل ارسال شده است و بانک بر اساس این فایل‌ها 13 هزار و 700 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران معادل 90 درصد از فایل‌ها را پرداخت کرده‌اند.

سعادتی کیا تصریح کرد: 100درصد مطالبات گندمکارانی که تا تاریخ دوم تیرماه جاری محصول خود را در قالب خرید تضمینی به مراکز دولتی تحویل داده‌اند پرداخت شده است.

وی یادآور شد: علاوه بر خرید تضمینی، بخشی از گندم کشاورزان به شکل توافقی توسط بخش خصوصی خریداری می‌شود.

سعادتی کیا حجم گندم خریداری شده در قالب طرح خرید توافقی را 107 هزار تن اعلام کرد و افزود: 78 هزار تن آن گندم دوروم بوده که توسط کارخانه‌های ماکارونی از کشاورزان دریافت شده است. 

مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران درباره آخرین وضعیت خرید تضمینی دانه‌های روغنی نیز، گفت: تا امروز 119 هزار تن دانه روغنی کلزا به ارزش یک هزار و 261 میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شده است.

وی اظهار کرد: از این میزان فایل اطلاعات یک هزار و 218 میلیارد تومان به بانک‌های عامل ارسال و یک هزار و 132 میلیارد تومان از مطالبات کلزاکاران معادل 93 درصد از فایل‌های ارسالی پرداخت شده است.

سعادتی کیا با بیان اینکه بخش خصوصی نیز دانه‌روغنی کلزا را خریداری می‌کند، افزود: میزان خرید دانه‌ روغنی کلزا توسط بخش خصوصی 120 هزار تن بوده است.

مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران همچنین از آغاز خرید تضمینی دانه‌روغنی گلرنگ در کشور خبر داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.