حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
آغاز فروش تخفیف‌دار محصولات پگاه در«جشنواره یلدا»
23 آذر 1399 - 21:36
شناسه : 5488
10

«جشنواره یلدای پگاه» به مدت یک هفته در شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران در سراسر کشور و به مناسبت جشن یلدا آغاز شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این جشنواره از ۲۳ تا ۳۰ آذرماه، به‌صورت یکپارچه در شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران، با فروش ویژه و تخفیف‌دار […]

ارسال توسط :
پ
پ

«جشنواره یلدای پگاه» به مدت یک هفته در شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران در سراسر کشور و به مناسبت جشن یلدا آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این جشنواره از ۲۳ تا ۳۰ آذرماه، به‌صورت یکپارچه در شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران، با فروش ویژه و تخفیف‌دار محصولات پگاه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

هدف از اجرای این جشنواره در ایام شیوع کرونا و قرنطینه خانگی‌ این است که مصرف‌کنندگان علاوه‌بر ترغیب به مصرف محصولات سلامت محور و پروبیوتیک که ایمنی بدن را ارتقا می‌دهد، انگیزه خرید آنلاین را داشته باشند و تردد کمتری داشته باشند.

از سوی دیگر این جشنوراه تکریم حافظان سلامت در سراسر ایران را نیز اجرایی خواهد کرد تا به پاس زحمات ۱۰ ماه اخیر پرستاران و کادر درمان (در آستانه روز پرستار)، نقشی کوچک در کاهش ابتلای مصرف‌کنندگان محصولات لبنی داشته باشد.

همچنین در آستانه فرا رسیدن یلدا تبریک یلدایی بر روی کلیه محصولات تولیدی و حواله‌ها و فاکتورهای فروش از امروز نقش بسته و فروش ویژه در سایت دیجی کالا نیز آغاز شده است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.