حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
آمادگی اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی برای نظارت، بازرسی، پایش و توزیع نهاده‌های دامی و زارعی در کشور
12 اردیبهشت 1401 - 14:58
شناسه : 11475
4
مدیرعامل اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی تعاونی‌های روستايي و کشاورزی ایران اعلام کرد: اهمیت نظارت دقیق بر فعالیت‌های شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، مهندس بهرنگ رجبی، مدیرعامل اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران اعلام کرد: باتوجه به تأکیدات وزیر جهاد کشاورزی بر اهمیت نظارت دقیق بر فعالیت‌های شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی و حمایت مقام عالی سازمان مرکزی از اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی بر فعالیت‌های شبکه تعاون روستایی به عنوان بازوی اجرایی و مهم، این اتحادیه آمادگی خود را جهت نظارت، بازرسی، پایش و توزیع نهاده‌های دامی، زراعی، خرید و فروش کالا و محصولات استراتژیک، خریدهای تضمینی، حمایتی و توافقی (خرید و فروش و توزیع گندم، کود اوره، زعفران، میوه شب عید و…) براساس سیاست‌های ابلاغی و دستورالعمل‌های استاندارد و مصوب اعلام می‌دارد.

مهندس بهرنگ رجبی با بیان این مطلب افزود: با توجه به ابلاغ مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی مبنی بر ارجاع پرونده‌های حقوقی و داوری شبکه با رعایت شیوه نامه داوری به اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی ، منبعد با رعایت اصل صرفه اقتصادی و در کوتاه ترین زمان، مشکلات و اختلافات فی مابین تشکل‌ها در داخل شبکه حل وفصل می‌گردد.

مدیر عامل اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی خاطر نشان کرد: با توجه به کاهش محدویت‌های ناشی از پاندمی کرونا، مقررشد جهت پیشبرد اهداف آموزشی در سطح شبکه، کارگاه‌های تخصصی آموزشی در سطح ملی و استانی بصورت حضوری برگزار گردد.

وی افزود: همچنین در حوزه حسابرسی با هماهنگی مدیر کل دفتر حسابرسی سازمان مرکزی تعاون روستایی، نظارت و پایش میدانی در سطح استان‌ها جهت افزایش بهره‌وری و بهبود کیفیت گزارشات و تسریع امور صورت خواهد پذیرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.