حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4541 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
اتحادیه‌های ملی با تسهیل‌گری و بهبود تولید، شعار سال را محقق می‌کنند
14 فروردین 1400 - 18:21
شناسه : 6945
6
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران تخمگذار: مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران تخمگذار کشور گفت: اتحادیه‌های ملی با تسهیل‌گری و بهبود تولید، قادر به تحقق شعار سال خواهند بود.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

صدرا علی‌اکبرخانی، امروز (شنبه) با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» افزود: فلسفه وجود اتحادیه‌های ملی، دفاع از حقوق صنفی اعضا است که در  همین راستا باید در سطح کلان از حقوق صنفی اعضای خود پشتیبانی و موانع را رفع کنند.

وی اظهار داشت: اتحادیه‌های ملی برای بهبود تولید باید مطالبات و خواسته‌های تولیدکنندگان را به دولت منعکس کنند، در نتیجه ما از دولت خواستار همکاری لازم برای اجرای فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب هستیم.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران تخمگذار کشور، برون‌سپاری و تصدی‌گری به اتحادیه را یکی از راهکارها برای کاهش مسوولیت‌های دولت دانست و گفت: اتحادیه سراسری مرغداران تخمگذار کشور برای اجرای فرمایشات و منویات رهبری در سال ۱۴۰۰، به اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌هایی همچون مدیریت خرید جوجه یک‌روزه، کشتار تخصصی گله‌های مرغ تخمگذار پایان دوره، واردات نهاده‌ها، صادرات تخم‌مرغ، ایجاد بارانداز صادراتی و داخلی و تنظیم بازار تخم‌مرغ خواهد پرداخت.

طبق آمارها حدود یک میلیون ۱۰۰ هزار تن تخم مرغ در سال ۹۹ در کشور تولید شد که از ابتدای سال تا پایان آذرماه بیش از ۶۰ هزارتن از این محصول به کشورهای هدف صادر شد.

طبق آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، برمبنای افزایش نرخ عوامل تولید، نرخ هر کیلوگرم تخم‌مرغ درب واحدهای مرغداری ۱۴ هزار تومان تعیین شد در حالی که نرخ تعیین شده پیش از این نیز برای هر کیلوگرم تخم مرغ درب واحدهای تولیدی ۱۲ هزار تومان بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.