حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
احتکار عامل اصلی گرانی برنج
28 فروردین 1401 - 14:24
شناسه : 11250
4
مسعود امراللهی، مدیرکل بازرسی جهاد کشاورزی، با بیان این که احتکار و دلال بازی دلیل اصلی افزایش قیمت برنج ایرانی بوده است گفت: با اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار برنج در سراسر کشور قیمت برنج را ظرف یک هفته به نرخ مصوب باز می‌گردانیم.
ارسال توسط : منبع : تسنیم
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، مسعود امراللهی، مدیرکل بازرسی جهاد کشاورزی افزود: برنجی که هم اکنون در بازار موجود است کشت سال کشاورزان است و این افزایش قیمت غیر منطقی است.

وی گفت: هم اکنون هیچ کمبودی در بازار برنج ایرانی وجود ندارد و نرخ‌های مصوب همان قیمت‌های قبلی است، به عنوان مثال برنج طارم درجه یک باید حداکثر کیلویی 65 هزار تومان به فروش برسد.

امراللهی علت افزایش قیمت برنج در بازار را احتکار دلالان با هدف افزایش قیمت پایه برنج در سال زراعی پیش رو عنوان کرد.

وی تصریح کرد: طرح تشدید مبارزه با احتکار برنج در سراسر کشور کلید خورده و با محتکران برخورد جدی می‌شود و از مردم هم می‌خواهیم گزارشات خود مبنی بر احتکار برنج را با بازرسی جهاد در میان بگذارند.

امراللهی افزود: با اجرای این طرح قیمت برنج را ظرف یک هفته به قیمت مصوب باز می‌گردانیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.