حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای خرید توافقی محصول آلو در استان خراسان رضوی
12 فروردین 1401 - 16:43
شناسه : 11003
7
معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خبر داد: رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی که مقام عالی وزارت برای خرید توافقی در نظر گرفته است، از روز ۲۳ فروردین به صورت رسمی عملیات خرید توافقی محصول آلو در استان خراسان رضوی آغاز می‌شود.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر اسماعیل قادری‌فر، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان تعاون روستایی ایران که در جریان سفر هیأت دولت به استان خراسان رضوی، وزیر جهاد کشاورزی را همراهی می‌کند، در جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور اظهار کرد: با دستور وزیر جهاد کشاورزی در روستاهای منطقه زبرخان حضور یافته و از نزدیک شرایط این منطقه را بررسی کردم.

وی افزود: جای تأسف است که محصول آلوی درجه یک ملی ما با برند یکی از کشورهای همسایه بسته‌بندی و صادر می‌شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: متأسفانه در اینجا هیچ فناوری بسته‌بندی وجود ندارد و با راحت‌ترین روش، محصولات سورت و بسته‌بندی می‌شود.

دکتر قادری‌فر تصریح کرد: با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی که مقام عالی وزارت برای خرید توافقی در نظر گرفته است، از روز ۲۳ فروردین به صورت رسمی عملیات خرید توافقی محصول آلو را آغاز می‌کنیم و برای جلوگیری از هرج و مرج یک انبار مرکزی متروکه ۳ هکتاری را در نظر گرفته‌ایم تا موقتا یک پایگاه صادراتی در این منطقه داشته باشیم و کار را شروع کنیم.

وی افزود: خرید توافقی را فعلاً سازمان تعاون روستایی انجام می‌دهد تا از دلالی و سوداگری جلوگیری شود و از فردا دستگاه سورت و بسته‌بندی اجاره می‌شود تا از ۱۰ روز آینده کار را آغاز کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.